Meetbaar presteren: zo starten wij de samenwerking met een nieuwe klant


Meetbaar presteren: zo starten wij de samenwerking met een nieuwe klant - E&A

Bij nieuwe samenwerkingen hebben wij twee uitgangspunten: meetbaarheid en continue verbetering. Voor een nieuwe klant bouwden we samen alles vanaf de grond op: het pand was nieuw en we hadden nog niet eerder samengewerkt. Alleen de praktijk kon ons daarom leren wat hier de efficiëntste manier van werken is.

Evalueren aandachtspunten

Bij het opstarten van het traject, bespraken we elkaars aandachtspunten en maakten we actieplannen om bij te sturen. Na een paar maanden – toen het proces naar tevredenheid liep – hebben we KPI’s geformuleerd over onder andere veiligheid, kwaliteit en productiviteit.

Opleiden en begeleiden uitzendkrachten

Samen met onze klant leiden we uitzendkrachten op en zorgen we voor goede begeleiding. Hier betrekken we ook de uitzendkrachten bij. In rondetafelgesprekken bespreken we met de succesvolste uitzendkrachten wat we volgens hen kunnen doen om continu te verbeteren.

Behaalde resultaten

Al na enkele maanden hadden we de productie in uitvoering en aantal op het gewenste niveau. Sindsdien is dat alleen maar verder verbeterd, dankzij onze wederzijdse focus op verbetering.

Bekijk alle facts




E&A maakt gebruik van cookies

Cookies zijn kleine bestanden die met pagina’s van deze website worden meegestuurd en door uw browser op de harde schrijf van uw computer worden opgeslagen. Er zijn verschillende soorten cookies die gebruikt worden voor verschillende doeleinden. Voor het plaatsen van cookies is soms wel en soms geen toestemming nodig. Als u niet akkoord gaat met onze cookie statement dan plaatsen wij alleen de functionele cookies. Als u meer wilt weten over de cookies die wij gebruiken, de gegevens die daarmee verzameld worden en over uw rechten op dit punt, lees dan ons cookie statement en privacy policy om meer te leren over onze cookies.