Bij nieuwe samenwerkingen hebben wij twee uitgangspunten: meetbaarheid en continue verbetering. Voor een nieuwe klant bouwden we samen alles vanaf de grond op: het pand was nieuw en we hadden nog niet eerder samengewerkt. Alleen de praktijk kon ons daarom leren wat hier de efficiëntste manier van werken is.
Bij het opstarten van het traject, bespraken we elkaars aandachtspunten en maakten we actieplannen om bij te sturen. Na een paar maanden – toen het proces naar tevredenheid liep – hebben we KPI’s geformuleerd over onder andere veiligheid, kwaliteit en productiviteit.
Samen met onze klant leiden we internationale medewerkers op en zorgen we voor goede begeleiding. Hier betrekken we ook de internationale medewerkers bij. In rondetafelgesprekken bespreken we met de succesvolste internationale medewerkers wat we volgens hen kunnen doen om continu te verbeteren.
Al na enkele maanden hadden we de productie in uitvoering en aantal op het gewenste niveau. Sindsdien is dat alleen maar verder verbeterd, dankzij onze wederzijdse focus op verbetering.