Een mooie prestatie: de klanttevredenheid neemt toe


Afgelopen maanden onderzochten we bij onze klanten hoe tevreden ze zijn over de dienstverlening van E&A. Wij zijn verheugd dat onze klanten ons beter waarderen. We haalden dit jaar als score het cijfer 7,7. Vorig jaar was de waardering een 7,4. Deze stijging is des te opmerkelijker omdat de arbeidsmarkt natuurlijk uitdagender is geworden. Toch weet E&A ook onder die moeilijke omstandigheden een gewaardeerde dienstverlening te leveren.

We zijn ook blij dat dit jaar meer klanten de tijd hebben genomen om de soms uitgebreide vragenlijst in te vullen. Vorig jaar deed dat 41% van de klanten, dit jaar is dat maar liefst 58%. Een mooi bewijs van de betrokkenheid van onze klanten bij E&A. In de antwoorden op de onderzoeksvragen vinden we genoeg aanknopingspunten om onze performance verder te verbeteren. Dat is dan ook precies wat we het komende jaar gaan doen.



E&A maakt gebruik van cookies

Cookies zijn kleine bestanden die met pagina’s van deze website worden meegestuurd en door uw browser op de harde schrijf van uw computer worden opgeslagen. Er zijn verschillende soorten cookies die gebruikt worden voor verschillende doeleinden. Voor het plaatsen van cookies is soms wel en soms geen toestemming nodig. Als u niet akkoord gaat met onze cookie statement dan plaatsen wij alleen de functionele cookies. Als u meer wilt weten over de cookies die wij gebruiken, de gegevens die daarmee verzameld worden en over uw rechten op dit punt, lees dan ons cookie statement en privacy policy om meer te leren over onze cookies.