Dit doet E&A vanaf de acquisitie voor het welzijn van flexkrachten


Afbeelding van E&A en acquisitie

Acquisitie en E&A

Gerard Verboom is sinds oktober gestart als Business Development Manager bij E&A. Hij houdt zich bezig met acquisitie en zijn rol sluit perfect aan bij zijn ervaring en ambities. Hij vertelt: ‘Het type klanten bij E&A vind ik interessant, er zijn veel grote logistieke bedrijven waar een enorme behoefte is aan flexibele arbeid. Daar focus ik me op. Maar ook kleinere opdrachtgevers laten we niet in de kou staan’. Ook voor Gerard staat het welzijn van medewerkers hoog in het vaandel. Hij deelt graag hoe E&A ervoor zorgt dat arbeidsmigranten tevreden aan de slag kunnen.

Wat doet E&A voor het welzijn van de arbeidsmigrant bij de acquisitie?

‘Vanuit E&A zorgen we voor drie belangrijke zaken: continuïteit, afwisseling en welzijn. Dit doen we onder andere door interessante, nieuwe klanten te werven, die ook veel waarde hechten aan onze drie pijlers. Onze klanten begrijpen goed dat een tevreden uitzendkracht een substantiële bijdrage levert aan het productie- of logistieke proces. Gevarieerd werk, een nette en verzorgde woning en een consequente navolging van de Corona-regels dragen bij aan duidelijkheid en minder zorgen. Zo kan onze arbeidsmigrant zich volledig concentreren op het werk.’

Op wat voor soort klanten richt E&A zich?

‘Onze opdrachtgevers willen in zee met betrouwbare, degelijke business-partners die hun zaken goed voor elkaar hebben en hun bestaansrecht hebben bewezen. Een brede klantenportefeuille zorgt er onder andere voor dat je je onafhankelijk kunt blijven ontwikkelen en continuïteit kunt waarborgen. Daarom focussen we ons niet alleen op bedrijven die het nú heel druk hebben, maar ook op bedrijven die wat meer aan het zicht onttrokken zijn. Daarmee bedoel ik branches waarbij de productie bijvoorbeeld in april start en waarbij het hele jaar een piek is wat betreft werkzaamheden. Anticyclische bedrijven zijn een welkome aanvulling en daar ga ik me onder andere op focussen.’

Waarom is het zo belangrijk om de focus te blijven houden op acquisitie?

‘Om de nummer één te willen zijn en blijven op het gebied van uitzendarbeid met arbeidsmigranten, moet je blijven groeien. Groei in klanten, omzet in combinatie met bevredigende winst, maken het mogelijk meer te zijn dan alleen leverancier. Onze klanten verwachten nieuwe oplossingen, adviezen en verbetertrajecten. Groei maakt het mogelijk om alleen de beste mensen aan te trekken, aan ons te binden en daarmee te blijven ontwikkelen.’

Afbeelding van overleg waarbij de acquisitie van E&A besproken worden

Wat kun je vanuit E&A bieden aan de opdrachtgevers?

‘E&A bestaat ruim 25 jaar en heeft zich altijd op een specifieke groep klanten gericht. Daardoor is een enorme hoeveelheid kennis en ervaring opgebouwd binnen E&A. Kennis, die vertaald kan worden naar adviezen voor bijvoorbeeld efficiëntere werkprocessen. Dáár willen we graag nieuwe klanten van laten profiteren. Dat doen we door gebruik te maken van lokale marktkennis, door en door bewezen, strakke werkprocessen én ons te omgeven met de beste medewerkers. We acquireren actief naar opdrachtgevers die dezelfde doelen nastreven. Binnen E&A werken operatie, staf, wonen en acquisitie met elkaar samen waardoor het resultaat het beste wordt uit drie werelden. Tevreden medewerkers, tevreden uitzendkrachten en tevreden klanten!’



E&A maakt gebruik van cookies

Cookies zijn kleine bestanden die met pagina’s van deze website worden meegestuurd en door uw browser op de harde schrijf van uw computer worden opgeslagen. Er zijn verschillende soorten cookies die gebruikt worden voor verschillende doeleinden. Voor het plaatsen van cookies is soms wel en soms geen toestemming nodig. Als u niet akkoord gaat met onze cookie statement dan plaatsen wij alleen de functionele cookies. Als u meer wilt weten over de cookies die wij gebruiken, de gegevens die daarmee verzameld worden en over uw rechten op dit punt, lees dan ons cookie statement en privacy policy om meer te leren over onze cookies.