Agnieszka is in 2007 vanuit Polen naar Nederland gekomen


Ooit was ze op zoek naar een nieuwe uitdaging. Die kwam in 2007 en sinds dat jaar is ze werkzaam voor E&A. Ze startte als uitzendkracht magazijnmedewerkster voor het Albert Heijn distributiecentrum en groeide uiteindelijk door tot administratief medewerker op de reguliere E&A vestiging in Hoogeveen.

Nieuwe uitdaging in het nieuwe land.
‘Agnieszka is in 2007 vanuit Polen naar Nederland gekomen. Haar man werkte in die tijd al in Nederland en samen waren ze op zoek naar een baan voor haar in Nederland. Dat was niet makkelijk. Elke dag reed de man van Agnieszka langs het Albert Heijn distributiecentrum in Zwolle. Zou daar misschien een vacature voor Agnieszka zijn? Dromen kwamen uit, want vanuit Polen reageerde ze op een vacature waarin door hetzelfde distributiecentrum werd gezocht naar ‘magazijnmedewerkers’ via E&A uitzendbureau. Agnieszka vertelt: ‘Ik werd aangenomen en begon mijn avontuur in Nederland. Ik startte als E&A uitzendkracht magazijnmedewerker en klom stapje voor stapje op. Ik werd opleider voor nieuwe medewerkers en kreeg later de kans om coördinator te worden. Hier was ik vooral bezig met mensen begeleiden op de werkvloer en zorgen dat het werk goed werd uitgevoerd. Het was echt een coördinerende functie die ik met veel plezier heb uitgeoefend.’

Pakken die kans!
In 2009 kwam er een nieuwe kans voor Agnieszka. ‘Er kwam een functie vrij als administratief medewerker op het E&A kantoor in Zwolle. Door collega’s werd ik voorgesteld aan de leidinggevende. ‘Voordat ik het wist werd mij gevraagd of ik deze functie wilde vervullen. Eerlijk gezegd vond ik het best spannend! Ik sprak enkel basis Nederlands en wist niet of ik de juiste persoon voor deze functie was. Mijn leidinggevende geloofde echter in mij en gaf me twee maanden proeftijd waarin ik de functie ‘eigen’ kon maken. De rest is geschiedenis. Sinds 2010 ben ik administratief medewerkster, waarvan zes jaar in Hoogeveen op de reguliere vestiging van E&A!’

Verschil Inhouse en reguliere vestiging.
Ik heb ervaring met zowel een inhouse als een reguliere vestiging, maar vindt beide kanten ontzettend leuk. Bij een inhouse vestiging heb je echt 100% focus op één klant. De verhuizing naar een reguliere vestiging was in het begin dan ook even wennen. Hier had ik te maken met zes tot zeven verschillende klanten. Met elk hun eigen wensen en voorkeuren. Gelukkig had ik mijn draai snel gevonden.

‘Ik zal nooit vergeten dat ik deze kans heb gekregen van E&A. Ze hebben mij zelfs ondersteund om een rijbewijs te halen, zodat ik mijn functie nog beter kan uitoefenen. Het mooiste aan dit werk is, dat ik contact heb met de mensen. Zowel met de klanten en de uitzendkrachten, die naar kantoor komen of bellen en laten weten, dat ze tevreden zijn over de samenwerking. Dan weet je dat je je werk goed hebt gedaan. Ik ben van mening dat niets onmogelijk is, als je er maar hard voor werkt!’

Agnieszka is heel tevreden met haar functie en waar ze op dit moment in het leven staat. ‘Waar ik heel dankbaar voor ben is dat ik deel uit maak van een fantastisch team. We zijn oprecht geïnteresseerd in elkaar en willen graag weten hoe het gaat. Dus wij zijn niet alleen collega’s van werk maar ook ‘vrienden’. Mijn streven is dan ook dat alles blijft lopen zoals het op dit moment loopt!’



E&A maakt gebruik van cookies

Cookies zijn kleine bestanden die met pagina’s van deze website worden meegestuurd en door uw browser op de harde schrijf van uw computer worden opgeslagen. Er zijn verschillende soorten cookies die gebruikt worden voor verschillende doeleinden. Voor het plaatsen van cookies is soms wel en soms geen toestemming nodig. Als u niet akkoord gaat met onze cookie statement dan plaatsen wij alleen de functionele cookies. Als u meer wilt weten over de cookies die wij gebruiken, de gegevens die daarmee verzameld worden en over uw rechten op dit punt, lees dan ons cookie statement en privacy policy om meer te leren over onze cookies.